Thursday 13 February 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri



Hai, selamat sejahtera semua. Nama saya Muhammad Nuur bin Mohamed Sharif. Saya merupakan anak kedua daripada 8 orang adik-beradik. Saya dilahirkan pada 7 Mei 1998 di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang, Selangor. Saya seorang yang sangat komited dengan sesuatu kerja yang saya lakukan dan akan menyiapkannya dalam satu tempoh yang telah ditetapkan. Perkara yang paling saya benci dalam hidup adalah membandingkan diri saya dengan orang lain sama ada dari segi akademik, kekayaan ataupun sikap. Hal ini demikian kerana saya percaya bahawa setiap manusia itu mempunyai kelebihan dan kekurangan yang tersendiri. Selain itu, hal lain yang menarik tentang diri saya ialah saya mudah menyesuaikan diri dengan orang lain  terutamanya sewaktu diberi tugasan kerja kursus secara berkumpulan. Saya rasa itu sahaja yang boleh saya kongsikan mengenai diri saya. Terima kasih sebab sudi melawat blog saya:).

No comments:

Post a Comment