Thursday 18 June 2020

MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018)1

Muhammad nuur bin Mohamed Sharif (197944)

        Bukti upload dalam Facebook

Bukti upload dalam Twitter 

Lirik Lagu 
1)Keluarga
  
Saya berasa puas hati 
Menolong ibu bapa setiap Hari 
Bermula di pagi Hari 
Sehingga malam nanti

Ibu bapa yang disayangi
Saya tetap berhati-hati
Menjaga budi pekerti 
Keluarga saya yang dicintai 

Saya sayang ibu dab bapa
Abang, kakak, adik dan saudara
Mereka semua ada bersama
Semasa saya memerlukan mereka

Huraian:

Logo yang saya hasilkan itu walaupun tidak cantik atau berseni tetapi ia menunjukkan sifat kasih sayang yang tidak berbelah bagi dalam keluarga saya. Simbol Hati tersebut beerti seutuhan cinta kami sekeluarga manakala bulatan diluar nya pula adalah simbol kesatuan kami. 

Rujukan 
Normaliza Abd Rahim (2019), Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi. Penerbit UMT. Universiti Malaysia Terengganu. 
                                     


No comments:

Post a Comment